Björn Borg julkampanj 2021

20 december, 2021|

Även i år har vi fått förtroendet att i tätt samarbete med Björn Borg och Ray Atelier skapa en riktigt läcker julkampanj. Konceptet består av en kollektion kreativa golv- [...]

Flexibel produktexponering för Luna Tools

7 oktober, 2021|

Luna Tools har med ZeroDrop™ utvecklat ett komplett erbjudande inom verktygssäkring för både industri- och byggkunder. För att synliggöra konceptet inom proffshandeln testas just nu ett produktställ i GLS [...]

Säljande dryckeskiosk

17 september, 2021|

Kanske har du under sommaren sett denna läckra dryckeskiosk för NOCCO, Vitamin Well och Barebells? Visst tar den för sig på dryckesavdelningen! Genom en smart konstruktion har vi tagit fram [...]

Stilren receptpelare i GLS

11 augusti, 2021|

För att inspirera kunderna att prova nya maträtter så har Coop lanserat ett koncept med receptpelare i sina butiker. Tillsammans med Printpool tog vi fram en lösning i vårt [...]

Ahlgrens bilar Radiobilar

15 april, 2021|

Inför Cloettas lansering av Ahlgrens bilar Radiobilar på City Gross fick vi förtroendet att skapa en exponeringslösning som skulle ge känslan av ett klassiskt nöjesfält. Basen utgjordes av ett stort [...]

NOCCO Miami

30 mars, 2021|

Funktions- och träningsdrycken NOCCO har visat sig vara en riktig framgångssaga både för handeln och dess konsumenter. En nyckel till framgången har varit frekventa och lyckade lanseringar av nya smaker, [...]

Electrolux produktexponering

22 januari, 2021|

Utmärkta produkter förtjänar utmärkta produktexponeringar. Inför lanseringen av den nya skaftdammsugaren AEG QX9 efterfrågade Electrolux en fristående semipermanent exponering med premiumkänsla. Andra viktiga kriterier inkluderade grafisk kommunikation samt att lösningen [...]

Nya möjligheter inom dagligvaruhandeln!

17 november, 2020|

Tillsammans med Mars har vi utvecklat en hel serie produktställ i GLS som är vårt unika miljöriktiga lättviktskoncept med digitaltryckta produktexponeringar. Förutom att lyfta fram specifika varumärken såsom Extra [...]

Cloetta julskyltning hos EKO Stormarknad

16 oktober, 2020|

Nu är det jul igen! Åtminstone på EKO Stormarknads konfektyravdelningar där Juleskum och övriga klassiker från Cloetta har en central roll.Ett 3 meter högt paket i SB Fibre med [...]

Lansering av nytt varumärke

26 augusti, 2020|

Inför lanseringen av Contra eftersöktes en exponering som lyfte fram det nya varumärkets profil och tidlösa design. Lösningen blev en portal i SB Fibre Premium som fångade upp logotypens [...]

Till toppen